登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

flysofaraway

maybe tonight, we'll fly so far away...

 
 
 

日志

 
 

【温暖对唱】《You Can Trust In Me》  

2009-08-03 12:10:17|  分类: 【欧美音乐】 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |


 

 【温暖对唱】《You Can Trust In Me》 - flysofaraway - flysofaraway

 

I know It is hard to fall in love
我知道要陷入爱中很难
When you feel blue Deep inside your heart
尤其是在你觉得忧郁的时候深入你的心

I'm sure You got so much more to give
我确定你得到的多数都给了别人
Believe in me I can let it shine again
相信我我可以让它再发亮的

Surrender Baby please surrender
投降 亲爱的拜托你投降
I will be so tender If you trust in me
我会温柔的 如果你相信我

Pretender I won't be pretender
伪装 我不要伪装
Baby please surrender You can trust in me
亲爱的拜托你投降 如果你相信我

You know these are not only words (not only words)
你知道 这些都不只是字眼
I know it's true look into my eyes
我知道这是真的 看着我的眼睛

I'm sure If you wanna feel the same
我确定 如果你想要同样的感觉
Believe in me I will let it shine again
相信我 我会让他再发亮

 

 


  评论这张
 
阅读(1294)| 评论(13)

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2018