登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

flysofaraway

maybe tonight, we'll fly so far away...

 
 
 

日志

 
 

【轻快动听的罗马尼亚女声】Giulia《爱有多美好Ce Frumoasa E Iubirea》  

2009-08-11 22:19:27|  分类: 【欧美音乐】 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

 

【轻快动听的罗马尼亚女声】Giulia《爱有多美好Ce Frumoasa E Iubirea》 - flysofaraway - flysofaraway

 

Giulia《Ce Frumoasa E Iubirea(爱有多美好)》

 

Fiecare clipa pictata-n roz,Tre'sa recunosc,iti apartine
每一分每一秒都涂成了玫瑰色,我必须得承认,这属于你
Si nici macar eu nu ma cunosc,Asa cum ma stii pe mine
我已无法认识自己,只有你了解真正的我

Ma tem uneori ca ai sa pleci,Si nu vreau sa ma lasi fara tine
有时候我担心你将离去, 不要留下孤单的我
Iar eu nu sunt eu,De fapt,fara tine,sunt nimeni
而我已不是我, 没有你,我也将无法存在
 
Refren: Ce frumoasa e iubirea,Cand ma alinti cu zambetul tau curat
爱情多美呀 ,当你用纯洁的微笑爱抚我时
Ce frumoasa e iubirea,Cand tot ce spui devine adevarat
爱情多美呀,当你说的话成真的那一刻 

Ficare clipa trecuta-n alb,A insemna ca tu esti departe
白日里度过的每一刻,告诉你已走远
Uneori ma intreb daca esti real,Sau inchipuit din printr-o carte
有时候我问自己你是否真的存在,也许你只是书中的虚幻

Ma cuprinzi incet..ma stangi la piept,Imi spui ca nu..n-ai sa pleci prea curand
慢慢将我拥入怀中,对我说不..不要马上立开我

 

 

  评论这张
 
阅读(1844)| 评论(15)

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2018