登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

flysofaraway

maybe tonight, we'll fly so far away...

 
 
 

日志

 
 

【伤感女声】《Hold Me For A While再抱我一会儿》  

2008-09-02 13:13:06|  分类: 【欧美音乐】 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |


   【伤感女声】《Hold Me For A While再抱我一会儿》 - flysofaraway - flysofaraway
 
 
Hold, hold me for a while
I know this won't last forever
So hold, hold me tonight
Before the morning takes you away
Hold, hold me for a while
I know this won't last forever
So hold, hold me tonight
Before the morning takes you away
What's that sparkle in your eyes?
Is it tears that I see?
Oh tomorrow you are gone
So tomorrow I'm alone
Short moments of time
We have left to share our love
Hold, hold me for a while
I know this won't last forever
So hold, hold me tonight
Before the morning takes you away
We're in eachothers armes
Soon we're miles apart
Can you imagine how I'll miss,
Your touch and your kiss?
Short moments of time
We have left to share our love
Hold, hold me for a while
I know this won't last forever
So hold, hold me tonight
Before the morning takes you away
Hold, hold me now,
From dusk of light to dawn
Save, save me now,
A short moment of time
Hold, hold me for a while
I know this won't last forever
So hold, hold me tonight
Before the morning takes you away,
takes you away
 

   拥抱我一会儿
我知道
这样是不会长久
所以今晚拥抱住我
在明日清晨你走之前
是什么在你眼中闪耀著?
那是我看见的泪水吗?
明日你将会离开
那么明天我将会独自一人
这会是光阴的一刹那
我俩将要留下来互相分享爱
我俩互相拥抱在怀中
但很快我俩就要分手了
你能想像到,
我会多么想念你吗?
想著你的触摸,
这将是光阴的一刹那
我俩将要留下来互相分享爱
拥抱我一会儿
现在拥抱住我
从今晚的黄昏到黎明
现在来挽救我
这将会是光阴的一刹那
 
 

 

  评论这张
 
阅读(2780)| 评论(23)

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2018